Fundacja Communicare
Wstęp
- Adres rejestrowy: Aleja Grunwaldzka 5, 80-236 Gdańsk
- KRS: 0000919565
- Email: hallo@communicare.com.pl
Fundacja Communicare przykłada dużą wagę do ochrony prywatności użytkowników naszej strony internetowej www.communicare.com.pl. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych użytkowników zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) oraz innymi obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
Administrator Danych
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Communicare z siedzibą w Gdańsku, przy Alei Grunwaldzkiej 5.
Rodzaje zbieranych danych osobowych
Możemy zbierać i przetwarzać następujące dane osobowe użytkowników:
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail
- Numer telefonu
- Adres IP
- Informacje zbierane za pomocą plików cookies i podobnych technologii
Cele przetwarzania danych osobowych
Przetwarzamy dane osobowe użytkowników w następujących celach:
- Kontakt z użytkownikiem: W celu odpowiedzi na zapytania użytkowników, udzielania informacji oraz świadczenia usług.
- Realizacja usług: W celu realizacji usług oferowanych przez Fundację Communicare.
- Marketing i promocja: Za zgodą użytkownika, w celu wysyłania informacji marketingowych i promocyjnych.
- Analiza i statystyki: W celu analizy ruchu na stronie internetowej oraz poprawy jej funkcjonowania.
- Spełnienie obowiązków prawnych: W celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Przetwarzamy dane osobowe na podstawie:
- Zgody użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
- Niezbędności przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- Obowiązków prawnych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
- Prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Przekazywanie danych osobowych
Dane osobowe użytkowników mogą być przekazywane następującym odbiorcom:
- Podmioty współpracujące z Fundacją Communicare w zakresie realizacji usług
- Dostawcy usług IT
- Organy publiczne w zakresie obowiązków prawnych
Prawa użytkowników
Użytkownicy mają prawo do:
- Dostępu do swoich danych osobowych
- Sprostowania swoich danych osobowych
- Usunięcia swoich danych osobowych
- Ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych
- Przenoszenia swoich danych osobowych
- Sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych
- Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie
Aby skorzystać z tych praw, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: hallo@communicare.com.pl.
Prawo złożenia skargi do organu nadzorczego
Użytkownik ma prawo złożyć skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, email: kancelaria@uodo.gov.pl.
Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, a także przez okres wymagany przepisami prawa. Dane przetwarzane w związku z zawarciem i wykonaniem umowy zostaną usunięte po upływie czasu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z tej umowy. Dane osobowe przetwarzane ze względu na obowiązek prawny spoczywający na administratorze danych zostaną usunięte po czasie wskazanym w przepisie nakładającym ten obowiązek. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody przetwarzane będą do czasu jej cofnięcia. Zgodę można cofnąć w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Automatyczne podejmowanie decyzji i profilowanie
Dane osobowe nie służą automatycznemu podejmowaniu decyzji ani nie podlegają profilowaniu.
Polityka Cookie
Czym są pliki „cookie”?
Poprzez pliki „cookie” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookie” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Do czego używamy plików „cookie”?
Pliki „cookie” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
Jakich plików „cookie” używamy?
Stosowane są dwa rodzaje plików „cookie” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookie” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Pliki „cookie” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.
Czy pliki „cookie” zawierają dane osobowe?
Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookie” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
Usuwanie plików „cookie”
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookie” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookie” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookie” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Ograniczenie stosowania plików „cookie”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.
Data ostatniej aktualizacji: 01.06.2024